Posláno autorem: Vesper | 29.5.2017

Dyzajn market léto 2017: design je v módě

„Ten Dyzajn market je furt vo tom samým,“ konstatovala jedna slečna, oblečená jen do třpytek. Při letmém pohledu z okna tramvaje se to může zdát, ale není tomu tak. Zaměřila jsem se tentokrát i na návštěvníky a byla to podívaná, nad kterou mi objektivy přecházely.

Že o módu a doplňky půjde až v první řadě, bylo čitelné už z webu „V sobotu se můžete těšit na přehlídky 11 návrhářů, kteří na krásných ženách normálních postav představí to nejlepší ze své tvorby. Zákaznice se tak může ztotožnit s nositelkou šatů mnohem více, než na typické módní přehlídce, kde mají modelky sotva reálné ženské tvary,” vysvětluje záměr Mariana Kučerová, koordinátorka módních přehlídek. Dostala jsem se na Dyzajn market až v neděli, a vypadalo to, že se přehlídky vyprodaly do posledního kusu a stály (za) všechny drobný.

zdroj: http://www.dyzajnmarket.com

P. S.: ten obrys, to je hlava s vlajícími vlasy. Nebo co jste mysleli? :D

Taky spím ve velké kostkované košili, ale takovou tašku bohužel nevlastním. Paní je ale docela sladěná a TATE má pěkné věci.

Proužky měl na sobě každý druhý. Tenhle pán si zkoušel triko a radoval se. „Vypadám jako propuštěnej trestanec, konečně jsem in!“

ArtBees je projekt, který podporuje ženské kreativní podnikání. Sorryjako design vedl. Kdoví proč. :)

Košilela: v našich košilích, košilkách, šatech, tričkách vzdáváme hold nejen babičkám, ale i fantazii a Christianu Morgensternovi. S k o č t e s i d o o b l a k ! A tady si právě jedna panna nevěstinka vybírá šaty… :D

Tancovala Amálka na paloučku polku. No nevím… :) Špičaté  náhrdelníky jsou od GemsOver, vlevo jsou zavinovací a pozor!, nehořlavé sukýnky Tulles by Tess.

Džínová bunda to v puntíkovém obklíčení jistí.

Sukýnka šatů vpravo bude taky nehořlavá. Volánky ujdou, prádlo sladěné s botami a kabelkou jsem ještě neviděla.

Česká síťovka už dávno není doménou starých dam s květákem.

Růžová letí, milé děti.

A úsměv prodává. Květinové doplňky Le Petit Joie, vlevo sympatické šperky Brida.

Skládaná sukně se leskla jako zrcadlo. Pán má ovšem krásný batoh.

Když už jsme u batohů… seznamte se s MY WINGS. Skořepinové batohy inspirované Mexikem a subsaharskou Afrikou. Dost by mi vadilo, kdyby na mě tohle koukalo v metru nebo doma ze skříně… :o)

A šperky! Pojďme do nich skočit po hlavě jako vzorovaná Jane.

Zrcadlové šperky Lipovka.art. Jeden mám.

Svět ilustrací Hanunka (kresby mi trochu připomínají Tima Burtona) a vedle šperky Jelly-fish.

KOIKINO.

Brože frčí, zvlášť ty ptačí. (Ateliér B. KIOW)

Okatý zvířátka ODmARTY.

Radost z PETky. Připomíná mi to něco ze dna moře. Co vyplavil příliv, dlouho to leželo na vlhkém písku, pak na slunci, obalené řasami. Možná je uvnitř perla, ale spíš poustevníček. Pěkně naložený a vyuzený.

Jelínci DEERS.CZ jsou prima. Paní vypadá jako Iva Bittová.

Ko-ra-le. Fakt-že-jo.

A jedem na plyšáky. Tohle je Jokiko. Hezké.

A tohle šachista s vlkem a Karkulkou.

Hračky TankannaToys. Panenky jako portrét mi zavání jemnou prací se špendlíky. Vlevo se směje LANGUO. Připomíná mi to Belmondovu hlášku z Policajt nebo rošťák: Papa Langlois tombe de sommeil. („Papá Langua je ospalý…“)

A ještě mišmaš.

Marko.in. Super.

Nadoma a Naven. Obě. :)

Skřítek by Misha Huffsteter. Oblečky pro nejmenší skřítky.

Páry. ;)

Stylové papírnictví kaš-mi-daš a slečna ve stylové sukni.

Tohle se mi líbí. Kufřík plný tajemství od Pikle z pytle. Takový jsem měla, ale ta tajemství byla mnohem obyčejnější.

Děti se maj… :)

Dyzajn market léto 2017
piazzeta Národního divadla + provozní budova, Praha 1 / 27. – 28. 5. 2017
http://www.dyzajnmarket.com

Responses

  1. Tak zase dík!


Zanechat Odpověď

Kategorie

