Posláno autorem: Vesper | 2.5.2011

Doktor to s vámi myslí dobře

když říká: (aktualizováno)

  • Je již dlouho známo = nezjistil jsem si původní pramen
  • Typické výsledky jsou zobrazeny = tenhle graf se mi obzvláště povedl
  • K podrobnému studiu byly vybrány tři vzorky = ostatní výsledky nedávaly smysl
  • Projevuje se tu určitý trend = tyto údaje jsou v podstatě bezcenné

  • Pečlivá analýza dosažitelných údajů = tři stránky poznámek se mi rozpily, když sem si na ně zvrhl kafe
  • Ačkoliv nebylo možné na tyto otázky nalézt jednoznačnou odpověď = pokus se nezdařil, ale stejně doufám, že to budu moci publikovat
  • Tyto výsledky budou obsahem příští studie =  jdu do toho jen jestli mě k tomu někdo dokope
  • Z vlastní zkušenosti = jednou
  • V několika případech = dvakrát
  • V řadě případů = třikrát
  • Panuje názor = já si myslím
  • Panuje všeobecný názor = pár kolegů si to myslí taky
  • Názor platný v řádu daných veličin = neplatný
  • Podle statistického průzkumu = říká se to
  • Statisticky vyjádřený odhad významu těchto zjištění = pustý dohad
  • Je jasné, že bude třeba vykonat ještě mnoho další práce, než budeme schopni porozumět tomuto jevu v jeho úplnosti = vůbec to nechápu
  • Po následném zapojení mých kolegů do případu = taky tomu houby rozumějí
  • Děkuji dr. Blotzovi za asistenci a dr. Schafferové za přínosné konzultace = Blotz odřel všechnu práci a Schafferová mi vysvětlila, o co šlo
  • Nesmírně významná oblast výzkumné práce = naprosto zbytečný úkol, který mi dala komise
  • Doufám, že tato studie podnítí další výzkum v dané oblasti = končím s tím

… to be continued. :)

Responses

  1. Smála jsem! Jen houšť a větší kapky. :)


Zanechat Odpověď

Kategorie

